CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA


Z jakich przewoźników korzystacie?

Do dostarczenia naszych przesyłek korzystamy z usług wielu przewoźników i są oni wybierani w zależności od ilości lub rodzaju zakupionych produktów oraz miejsca, do którego wysyłane jest zamówienie. Poniżej znajduje się lista naszych przewoźników: 


Paczka:                     DPD 

Paczka:                     UPS 

Paczka:                     DHL 

Czy moje zamówienie zostało wysłane?

Twój zakup zostanie wysłany w ciągu 1 dzień roboczy po otrzymaniu płatności. Otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki, gdy tylko przedmiot będzie gotowy do wysyłki. Informacje do śledzenia można znaleźć na Twoim koncie.

Kiedy otrzymam numer do śledzenia przesyłki?

Otrzymasz automatycznie wygenerowany e-mail z linkiem do śledzenia, jak tylko rozpoczniemy przetwarzanie Twojego zamówienia. Link do śledzenia pozwoli Ci śledzić status swojego zamówienia w czasie rzeczywistym na portalu do śledzenia przesyłek 


Informacje o swojej przesyłce znajdziesz również na swoim koncie . Jeśli nie otrzymałeś lub otrzymałaś jeszcze linku do śledzenia, sprawdź folder ze spamem.

Jak długo trzeba czekać na realizację zamówienia?

Dostawa realizowana jest na terenie Polski i Niemiec.

Jeżeli w danej ofercie nie podano innego terminu,dostawa towaru realizowana jest na terenie Polska i Niemcy w ciągu 2 - 3 dni od zawarcia umowy (w przypadku uzgodnionej płatności z góry po dacie dokonania płatności).

Informujemy, że w niedziele i dni świąteczne produkty nie są dostarczane

Kiedy dotrze moja paczka?

Najbardziej aktualne informacje znajdziesz na portalu śledzenia zamówienia na swoim koncie. 


 Jeśli Twoje zamówienie zawiera kilka produktów, możliwe że otrzymasz przesyłki w różnych terminach. 

Jakie metody płatności oferujemy?

W oferujemy różne opcje płatności: 


1. Przelewy24

2. Visa 

3. Mastercard 

4. Paypal

5.Przelew bankowy 

Jak działa przelew bankowy?

Otrzymasz szczegóły płatności, w tym rachunek bankowy i informacje do wykorzystania przez e-mail. Pełna realizacja przelewów bankowych może potrwać do 2 dni roboczych.


Płatności zostaną zwrócone automatycznie, jeśli:


Numer referencyjny płatności nie odpowiada numerowi podanemu w zamówieniu.


Kwota płatności nie zgadza się z kwotą zamówienia.


Płatności, których nie można dopasować są zwykle zwracane w ciągu 10 dni roboczych od daty ich wysłania na konto użyte do opłacenia zamówienia.

Czy otrzymaliście moją płatność?

Po otrzymaniu i przetworzeniu płatności w ciągu 24 godzin otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Nie otrzymałeś potwierdzenia? Sprawdź, czy wiadomość e-mail znajduje się w folderze "spam".


Uwaga: księgowanie przelewu bankowego może potrwać do 2 dni roboczych, zanim zostanie zaksięgowany na naszym koncie i dopasowany do Twojego zamówienia.

Kiedy moja karta kredytowa lub konto PayPal zostanie obciążone?

Jeśli Twoja karta kredytowa lub konto PayPal jest autoryzowane, kwota zostanie naliczona natychmiast. Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że Twoje zamówienie zostało pomyślnie zrealizowane.


Jeśli Twoja karta nie jest autoryzowana, kwota nie zostanie naliczona. Pamiętaj, że nawet jeśli płatność nie jest autoryzowana, może się wydawać, że pobraliśmy kwotę zamówienia, ponieważ niektórzy emitenci kart mogą rezerwować pieniądze na krótki okres czasu.


Jeśli zdecydujesz się zapłacić przelewem bankowym, możesz sam wykonać płatność.


Nie wyślemy Twojego zamówienia, dopóki nie otrzymamy i nie przetworzymy Twojej płatności.

Czy przechowujecie moje dane osobowe?

Przechowujemy tylko te informacje, które są dla nas istotne, aby zapewnić dobrą obsługę.


Podczas procesu zamówienia poprosimy Cię o podanie imienia i nazwiska, adresu dostawy, adresu rozliczeniowego, produktów, które zostały zamówione oraz szczegółów dotyczących ilości i płatności, aby w razie potrzeby móc zwrócić Ci pieniądze.


Z wyjątkiem przypadków określonych w niniejszej polityce prywatności Twoje dane osobowe nie będą wykorzystywane w żadnym innym celu bez Twojej zgody.

Czy używacie plików cookie na swojej stronie?

Tak. Pliki cookie zawierają informacje, które są przesyłane na dysk twardy komputera.


Pozwalają naszemu serwerowi rozpoznać Cię jako powracającego gościa i pomóc nam ulepszyć naszą stronę internetową oraz zapewnić lepszą i bardziej spersonalizowaną usługę. Informujemy, że nasi reklamodawcy mogą także korzystać z plików cookie, nad którymi nie mamy żadnej kontroli.


Jeśli chcesz usunąć nasze pliki cookie, możesz to zrobić w przeglądarce. 


Uwaga: jeśli usuniesz wszystkie pliki cookie, możliwe jest, że nie wszystkie funkcje naszego sklepu internetowego będą działają tak, jak powinny. 


Czy chcesz zapoznać się z naszą polityką prywatności i plików cookie? Kliknij tutaj.

Czy muszę założyć konto, aby zrobić u Was zakupy?

Konto jest opcjonalne poprzez złożenie zamówienia przez nas. Możesz założyć konto od razu lub utworzyć je podczas składania zamówienia.


Kiedy składasz zamówienie po zalogowaniu się na swoje konto, proces przebiega znacznie szybciej.


Dodatkowymi korzyściami związanymi z zamawianiem po założeniu konta jest to, że zawsze możesz sprawdzić status swojego zamówienia, dodać produkty do listy życzeń i złożyć zamówienie szybciej, ponieważ zapisaliśmy już Twoje dane adresowe.

Jak mogę otrzymać fakturę?

Możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem pl2@sobuy.de, prześlemy Ci fakturę w ciągu 1 dnia roboczego

Czy mogę usunąć swoje konto?

Tak, możesz usunąć swoje konto.


Pamiętaj, że po usunięciu konta nie będziesz mieć dostępu do żadnych wcześniejszych zamówień, a przywrócenie konta nie będzie już możliwe.


Aby usunąć konto, skontaktuj się z naszym zespołem ds. obsługi klienta.

Jak mogę zmienić informacje na swoim koncie?

Aby zmienić dane konta, musisz się zalogować i przejść do danych konta. 


Co mogę zmienić na swoim koncie? 


Zmienić dane do logowania 

Dodać, zmienić lub usunąć adres dostawy i fakturowania 

Dodać, zmienić lub anulować subskrypcję newslettera 

Zarządzać swoimi licytacjami na aukcji 

Jak założyć konto?

Założenie konta jest bardzo proste. Zajmie Ci to mniej niż minutę!


Wybierz „Nowy klient?” w prawym, górnym rogu strony internetowej.


Podaj swoje dane osobowe i utwórz hasło.


Po kliknięciu przycisku „Wyślij” otrzymasz wiadomość e-mail w celu aktywacji Twojego konta.


Teraz możesz szybko i łatwo zalogować się i złożyć zamówienie.

Jak wypisać się z naszego newslettera.

Możesz zrezygnować z naszego newslettera za pośrednictwem swojego konta , przechodząc do „Newsletter” i klikając „Anuluj subskrypcję”.


Możesz również zrezygnować z subskrypcji, korzystając z linku do jej anulowania znajdującego się w newsletterze. Na dole listu znajdziesz link „Anuluj subskrypcję”. Następnie otrzymasz e-mail z potwierdzeniem anulowania subskrypcji newslettera.

Nadal masz pytanie?

Możesz skontaktować się z nami bezpośrednio, a my odpowiemy Ci w ciągu 1 dnia roboczego